Hej
Jag är ny här på forumet och har en fråga ? Hoppas ni kan hjälpa mig :)
Jag har en Santa Fe från 2006 (generation II).
Jag har ett klickande ljud från framvagnen någonstans.
Ljudet kommer endast då jag belastar drivlinan, dvs släpper jag gasen, bromsar lite och sedan gasar igen så kommer ett ...
Klickande ljud i Sa Fe 2006->
- Kategori: Santa Fe (CM), 2007-2012
- Tråd: Klickande ljud i Sa Fe 2006->
- Svar: 1
- Visningar: 1536
- 19 jun 2012, 15:40
- Gå till inlägg