Annons

Santafe Premium 2012 + IPhone 5??

1
Hei
Noen som vet om det finnes kabel fortilkobling av IPhone 5, på samme måte som IPhone 4? Altså via USB'n? Eller finnes det en adapter som gjør at man kan bruke IPhone 4 kabelen, med Iphone 5? Har kjøpt en adapter, men da funker kun lading, man kan ikke spille eller streame fra mobilen
Annons

Re: Santafe Premium 2012 + IPhone 5??

2
Hei
Svarer selv, siden jeg fant ut av det, og tror kansje flere vil treffe på dette her:
Det ble for meg foreslått en adapter som heter "Lighting to 30-pin Adapter", orginal fra Apple
Det ble suksess med den adapter-kabelen fra Apple, og har nå prøvd med både orginale og uorginale adaptre.
Kun den orginale fra Apple, fungerer.
De på Apple (Pippin Kristiansand) mente jeg ikke ville få funksjons-styringen på rattet, men alt fungerer. Lyden kommer med knallgod kvalitet, styringer fungerer både på rattet, på skjermen, og fra IPhone'n, akkurat på samme måte som når jeg kobler til min IPhone 4.
Freden senker seg over hus og heim, og kjerringa er atter tilfreds med at hun har en fetere telefon enn meg, og alt virker
Kan imidlertid anbefale den adapteren med 20 cm kabel, da man slipper sånn veldig knekk på kablene, om man har tlf liggende i rommet ved USB'n der... PERFEKT