Annons

utköp inte inköp....

1
nu har de skitit sig lite jag å min sambo ska tyvärr skiljas å ingen känner att de har råd att har kvar bilen.. så de jag undra är vad man kan få för en 02:a med full servis bok relativt fint skick men klart den är använd.. 17000 mil på mätaren snart dax för 18000 milas service med kamrem å allt.. gls exclusiv.... vad tro ni man kan få.. hoppas på 78 i allefall..
santa nice.. amazon nice2
Annons

3
:shock: Det var tråkigt att höra green.
Vad säger man?
Att skiljas är väl illa nog men att dessutom förlora sin ögonsten?
Hoppas verkligen att allt reder sig till det bästa.
Dina personliga relationer är det väl ingen här på Forumet som har med att göra,
men jag talar nog för oss alla SUV:are,
då jag säger att det vore en förlust
om vi blev av med just denna green från vår stam.

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

4
man bugar å bockar.. visst är de tråkigt att lämna stallet men ögenstenen kostar lite att äga.. både i drift å underhåll..
santa nice.. amazon nice2

6
inte behövs väll bilen säljas för det... kan ju till och med bli lite mer pengar över...;)
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.

Re: utköp inte inköp....

7
green skrev:nu har de skitit sig lite jag å min sambo ska tyvärr skiljas å ingen känner att de har råd att har kvar bilen.. så de jag undra är vad man kan få för en 02:a med full servis bok relativt fint skick men klart den är använd.. 17000 mil på mätaren snart dax för 18000 milas service med kamrem å allt.. gls exclusiv.... vad tro ni man kan få.. hoppas på 78 i allefall..
kolla på blocket, se va andra tar.