Annons

31
Min bil kom till Dahlqvist bil igår :) Motorvärmaren var monterad idag, drag och v-däck kvar att fixa +inreg. Kommer mest troligt hämta den på måndag. Två dagar tidagare än han sa från början. Riktigt riktigt bra.

+ att till 98% så slipper jag byta in min bil också, dom skulle bestämma sig tills ikväll om dom skulle köpa den. håller tummarna.
Annons

Nu är den levererad

32
Hej på er nu har vi fått vår vita i40 :D vägmätaren står just nu på 51 km och den känns bra. Frun och jag var nyss ute en kort sväng mest för att kolla det mycket omtalade ljuset, och kanske pga den mycket omskrivna kritiken så upplevde vi helljuset som bättre än väntat jah har en känsla av det står för högt inställt samt kontrasten mot det vita halvljuset gör ju att det ser lite klent ut, kan hända att lite nedjustering och andra lampor kan förbättra lite. Detta skall provas snart nog
Hälsningar Göran o Helene
GP

Lång leverans tid.

33
Vi beställde våran i40 den 1:a September. Hämtade den 27:e Januari.

En i40 1,7 CRDI Sport A6. Verkar vara längre leverans tid på dessa dyrare modeller som det kanske inte säljs så mycket utav. Och därför blir längre leverans tider på dessa!?

Någon som vet något om detta?
mvh Conny Karlsson
__________________________________________

Min bil. Hyundai i40 1,7 CRDI Sport A6 Titanium silver metalllic. Svart skinnklädsel.