Annons

Innkjøp av ny Santa-Fe

1
Hei

ble så veldig i tvil, Jeg trenger jo egentlig ikke ny bil.... min 03 Santa-Fe med 10200 mil på metret er jo helt topp. men nå er det sånn at det er nå mulig å få til en bra handel på CRDI VGT... gode innbytte priser snakker vi og om. min 03 santa, med 10200 mil vil ut fra forhandler nok ligge på rundt 330.000, og innbytteprisen være noe lavere...

det står en 02 med 85000 på metret der ute, og den er priset til 329.000.
Føler prisen på den gamle er rimelig god, så det er derfor fristende å bytte inn, og kjøpe en av de siste SM CRDI VGT. den koster jo litt over 400.000 her i norge. den Nye CM er det et stort spørsmål om vi klarer å få for under 500.000. syntes det begynner å bli heftig mye penger....

Er det verd å ta ut en ny CRDI VGT, til redusert kampanjepris, eller bør en vente på den nye????

Forhandleren sa og at innbytteprisen på min gamle vil være betydlig høyere mot en av de utgående CRDI VGT.... Er jo så glad i den SM'en og....samtidig som verden går videre....

SM er jo en bil som virkelig har identitet, liker det utseende på den..... dessuten så har den imponert hele nabolaget her med sin fremkommelighet i de enorme snømengdene vi har hatt her.... på fredag mobbet ikke BMW-gutta koreaneren min.... etter at den kom igjenom nattens 40 cm med nysnø. de ville sitte på til byen, så de kom seg på jobb.... for BMW'ene ble stående til all snøen var måkt bort....

Santa'n var en trofast støttespiller når det gjaldt!!! den sviktet ikke!!! nå kaller naboene santa'n min for "Buldoseren til Vegard"

Råd mottas med takk!!!

Vegard
Annons

2
Hei

det ble ingen svar her, men en CRDI VGT ble det handla i dag.... er jo spent på fargen, da det kun var en bil tilgjengelig hos importøren.... men kjøpte bilen uansett

Gleder meg i allefall til å få VGT'n!!

Vegard

4
Jajamän, bilder vill vi se!

Att köpa bara 1 Santa Fe kan aldrig vara fel, se på mig, jag har 2, är jag vrickad?
Bild
Jag minns att Robertsson rapporterade "ages ago" att hans SM diesel fick en lägre förbrukning vid upnådda ca 7500 mil, men vadå, lite kan man väl få tåla med en ny bil med nya typen av baklysen + FÄRDDATOR! :D

Gratulerar! 8) :D
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

5
Hei

Skulle gjerne hatt to santa'er, men her i norge koster de jo som to i sverige. Den gamle, en 03 CRDI med 10300 mil, ble taksert til 301.000 nkr i innbytte!! det vil ikke dere komme til å betale for en ny CM heller...

men er svært fornøyd med handel, og får nå bare vente et par uker på bilen. det er vinterferie fra i dag, og da er vi borte hele uken, så det passer flott å få bilen uka etter..

Vegard