![Wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Crying or Very Sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Hälsningar Göran Persson
Katrineholm
Är det inte så att man kan stoppa in nyckeln i ett fack (som en nödlösning) om det skulle vara problem med tex batterierna?EG Persson skrev:Hej på er nu har vår i 40 rullat drygt 1000 mil och vi är i stort sett mycket nöjda med bilen. Men på kort tid har det uppstått problem med det (i mitt tycke onödigt moderna nyckelsystemet) i juli började varningen för low key battery lysa på panelen kontakt med åf och de fick en nyckel för att byta batteri. Dagen därpå tog även den andra nyckelen slut. Med nya batterier funkade allt OK tills häromdagen då problemet är tillbaks, en nyckel stendöd den andra fungerar med varning. jag befarar att vi blir stående innan de löst problemet
Är det någon annan som haft liknande fel så hör av er.
Hälsningar Göran Persson
Katrineholm
Synd att tyskarna fick förstöra ett tidigare bra märke med denna misslyckade produkt. Koreanerna bör ta tillbaka researchSlamsugarn skrev:Det finns ingen hållare till nyckeln i i40 modellen! Det är nog det som är bekymret.I tex nya Citroen C4 så stoppar du in i en hållare och nyckeln /dosan laddas under färd!
Har fått samma fel som ni andra efter 3500 mil/1,5 år att den ena dosan inte går att starta bilen med.ÅF skulle kolla med HK om vad felet kan vara. Tyvärr börjar det kännas som om man skulle valt ett annat märke efter alla fel?!