Kommer bli riktigt fint de där!:) VIll ha film med blixtljusen sen!:) Är sjukt sugen på att skaffa en ljusramp med stoppljus som mansätter i cig uttaget och lägger på instrument brädan... Tänk vad mycket kul man kan ha med sina när o kära när dem råkar köra lite för fort och man ligger bakom
anders skrev:Har du någon slags portabel kärnreaktor som ska driva allt?
Kanske de... Nä, kommer köra med dubbla batterier bara..
S4nta skrev:
Skäreläjan skrev:
Danne_gg skrev:
Det är något spansk talande land som har CM som polisbil men hittar inte youtube filmen nu...
Finns bl a på New Zeeland...!
Var den här du tänkte på Läjan
Cool länk, kan säga att man har slösat många timmar på att sitta och kolla på en h*lvetes massa sånna filmer på youtube..
Danne_gg skrev:Kommer bli riktigt fint de där!:) VIll ha film med blixtljusen sen!:) Är sjukt sugen på att skaffa en ljusramp med stoppljus som mansätter i cig uttaget och lägger på instrument brädan... Tänk vad mycket kul man kan ha med sina när o kära när dem råkar köra lite för fort och man ligger bakom
Givetvis kommer jag bjuda på film.. Sånt kan man ju inte vara utan!
Jag såg en som hade en blå blandare i framrutan en gång, så blev han omkört och så drog han på den, bilen som körde om fick panik och började tvärbromsa, sedan så drog han bara förbi...
Liten update, har pillat lite mer rampen nu ikväll..
Här har jag precis satt fast blandaren samt fästena till extraljusen....
Extraljusen har kommit på..
Hållare för en uppsättning med blixtljus...
Rampen som den är just nu, fortsätter i morgon efter jobbet tänkte jag... 8) Det ska även på ett par backljus på rampen också...
anders skrev:Skulle lätt ställa Webbis ljusramp i julgransfoten istället, hela bilen blir svår att få in misstänker jag...
Gjorde en sökning på eBay på " Strobe LED" :dregla:
Synd att frakten är lite dyr bara, annars kan man shoppa sig lycklig på riktigt där
Ja, det är farligt med ebay får jag säga...
Sedan så måste jag bara säga tack alla, för alla trevliga kommentarer..
Det blir genast mycket roligare och motiverande med alla positiva kommentarer...
Sedan det med att frugan är förstående är bara ett måste för hennes del med tanke på att jag har köpt henne en häst.... (som kostade mer än bilen för övrigt) Så hon är så illa tvungen att gilla de.. Än så länge har hon inte gnällt, hon gillar bara allt mitt lull-lull..
Uuuuuuuuuuuuuupdate....!
Här har jag fått pillat på ett positionsljus bakåt... Vart lite meckigt att få den att smälta ihop med extraljuset, men efter en del slipande så gick det..
Överblick...
Backljus är bra att ha.. Blev nöjd som fasen... 8)
Framifrån, här ser man lite tätning i extraljuset från kabeln till positionsljuset..
Nu sitter allt på rampen som ska sitta, nu ska det bara inhandlas kablar och kopplas...