Annons

köpa en santa fe 2,7 -06

1
går just nu och väntar på besked från banken om lånet ska gå igenom för ett inköp av ev santa fe 2,7 2006 manuell.
skulle hemskt gärna vilja höra vad ni med lite mer erfarenhet av bilen kan hjälpa till med.
Vi har även en husvagn(1600kg) som ska dras med bilen oxå.
bilen har enligt annonsen gått 5500 mil och har ett begärt pris på 139 och vad jag har läst och kollat upp så verkar det vara ett mycke bra pris, det är en Hyundai återförsäljare som säljer den till de priset.
hör gärna av er till.

kolstadhans@hotmail.com

hoppas på många posetiva och även varningens svar. tack för ett bra forum
Annons

2
Hej och mycket välkommen som skribent på Forumet, Hasse! :D :D
Måste ju säga, att det låter som ett kanonpris för en kanonbil!
Hos en handlare får du ju diverse garantier också...!
Jag har bara erfarenhet av automatväxlade Santor, och skulle rekommendera dessa,
men de som har diy-växlat har säkert goda råd att ge. :wink:
Som dragbil tycker jag inte det finns bättre bil!
Vad har du för utrustning och sånt på den? Nåt extra lull-lull?
Undrar förresten om du hör hemma i Alingsås-trakterna...? 8)
Som sagt; Välkommen!
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

3
ja bilen finns i alingsås trakten, det verkar bara vara det som är standard på den modelen.
det var frun som tyckte att vi skulle ha en hyundai och hon gillar den äldre karosen men jag har fått henne att tänka lite så vi [jag fick den nya karaosen]
har läst lite om kopplingen här på forumet men tänte höra om det är några nya erfarenheter ang. kopplingen, och sen vad man ska fråga om och vilka krav som man har rätt till. :roll:

bil köp

4
har virit inne på hemsidan för att se om bilen är kvar,vilket den inte var men bilen fanns där när jag mailade bilhandlaren och jag väntar fortfarande på svar från han mailade han den 2009-01-06 men inget svar än....