Annons
Annons

3
Hej Henke och mycket välkommen till forumet! :D :D

När det gäller bagagerumsmattor, antar jag att du har originalmattan, och vill ha något som skyddar den från både slitage och föroreningar?
Själv kom jag underfund med redan på förra Santan, att den skålformade i plast var ruskigt hal, så den lät allting fara runt därbak! Då prövade jag med en billig stuvbit av heltäckningsmatta i lämplig färg, skar den exakt i passform, och se :idea: :!: , det blev både "halkskydd", smutsskydd, och snyggt!
Som ett billigt alternativ, kanske? :wink: :wink:

Så ser vi fram emot ytterligare en flitig skribent; Välkommen! :D :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

6
Hej igen Henke!
Glöm inte att berätta när/hur det löser/löste sig...
(Nyfiken, du vet... :roll: )
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

7
Hej!

Jag prutade till mig en "skålformad i plast" matta av bilhandlaren när jag köpte bilen och den passar perfekt! Men jag håller med Skäreläjan, allting åker omkring därbak!! Så fort jag svänger hör man dunk dunk dunk där bakifrån... lite opraktiskt på det viset!!

//Stefan

8
Hej igen Dalarna!
Det är precis NU som iden med heltäckningsmattan passar bäst; Inuti den formgjutna plasthistorien...! :wink: :wink:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

Re: Gummimatta till Bagaget

10
Henke skrev:Hej, är ny här och har precis köpt en V6:a och vill gärna veta om någon kan hjälpa mig att få tag på en gummimatta till bagageutrummet?

Så billigt som möjligt , såklart :D

//Henke
Har för mig att om man vänder på mattan har man gummi där Så har jag på min Santa Fe Hälsningar Lelle