Annons
Annons

3
Det löste sig med våld, bågfil och en svärfar....

å hustrun pappa stod för kraftuttrycken förmodar jag... annars är det ju ingen riktig SVÄR-far :lol:


Fuzz >
Inte för att jag förstod ditt problem med pluspolen, men jag antar att den ärgat fast eller dyl. p.g.a. bilägarens lättja att inte smörja in bägge batteripolerna minst 1 gång/år :wink:
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

4
nimbusen skrev:
Det löste sig med våld, bågfil och en svärfar....

å hustrun pappa stod för kraftuttrycken förmodar jag... annars är det ju ingen riktig SVÄR-far :lol:


Fuzz >
Inte för att jag förstod ditt problem med pluspolen, men jag antar att den ärgat fast eller dyl. p.g.a. bilägarens lättja att inte smörja in bägge batteripolerna minst 1 gång/år :wink:
Bild
http://img.photobucket.com/albums/v230/ ... CT0016.jpg för en lite större bild!

Nääe, det gick bara inte att förstå hur i h....e den skulle tas bort. En mutter som det gick att skruva på men det hände ingenting när man skruvade på den... :cry: (Jag var nog snäppet bättre på svordommarna än SVÄRfar.... :wink: som varit bilmekaniker under sina verksamma år....)

5
Djävlar också och far ända in i baljan! Har en 02:a men inte har jag
smort in några batteripoler. Blir det problem nu?

Petroff
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

6
petroff > Tolkar ditt inlägg som att en SVÄR-far saknas på ett eller annat sätt, för punkt 1 har du ju redan klarat av.

Nej tror inte det blir problem när din "+POL-dag" infaller.
Men OM, glöm då inte att med ett j'ävl.. KRAFTIGT VÅLD så löser man de flesta problem. :lol:
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red