Annons
Annons

19
Tror inte att Glastech finns att köpa löst.

Behandling (tar c:a 15-20 min) och utförs på samtliga Ditech-centra (bilvårdsanläggn.) Kostar cirka 500-600 kronor.

Det där med att det är mycket lättare att skrapa bort is/frost på behandlade rutor stämmer också.

Har Glastech på familjens bägge bilar och vi är mycket nöjda med resultatet.

Det är nu 14 månader sedan rutorna behandlades och medlet funkar lika bra nu som i början.


Vet att det finns andra märken med liknande produkter som går att köpa över disk. Om dessa produkter har jag iaf. aldrig hört något positivt från de som testat.
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

20
Nu vill jag inte sitta här och göra PR för något speciellt bilvårds-produktmärke, men jag hittade ett inlägg på annat bilforum där en ställde frågan > Mr Cap kontra Ditech? Här är det kopierade svaret:

Jag tror att jag kan svara på detta ämnet har jobbat på båda ställena! Hmmm först ska man ju säga att alla firmor fuskar! så e det bara!!! Men efter att ha varit på både Mr Cap och Ditec så kan jag konstatera att man får mer för pengarna på Ditec än du får på Mr Cap!

Ska du ta något på Ditec ska du ta deras Guld paket , det kostar lite mer men det e värt pengarna! Det är en lackförsegling , glastech (ett skydd mot skit smuts flugor, vattnet rinner bara av rutan) och något som heter Protec en textil impregnering (såg själv när de hällde Cola i ett säte som impregneringen var på!! Inte något fäste färg eller vätska).
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

21
Tror Classeclas har dealat till sig kalaspris hos en bilvårdsfirma
i Kista(norra Stor-Stockholm).
Fått för mig att det gäller alla Hyundai SUV:are.

Kontakta Classeclas

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

22
petroff skrev:Tror Classeclas har dealat till sig kalaspris hos en bilvårdsfirma
i Kista(norra Stor-Stockholm).
Fått för mig att det gäller alla Hyundai SUV:are.

Kontakta Classeclas

Petroff :wink:
Jajamän! :D
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision