Annons

16
"Odde" - Can´t help it. I´m from Gothenburg.

döpt efter Simon and Garfunkel - " You can call me KAL"... :roll: :lol:
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red
Annons

17
kanske lite sent att bidra med fler förslag... men här kommer det ändå.....
har själv fält in en 8" bas i det lilla fack som sitter till höger i skuffen.... var lite meck.. fick plasta en nylåda och satte en mdf skiva på framsidan som jag sedan klädde med konstskin i samma färg (nästan iallafall) som inredningen.. låter riktigt bra och tar inte mycket plats...

18
Mattias skrev:kanske lite sent att bidra med fler förslag... men här kommer det ändå.....
har själv fält in en 8" bas i det lilla fack som sitter till höger i skuffen.... var lite meck.. fick plasta en nylåda och satte en mdf skiva på framsidan som jag sedan klädde med konstskin i samma färg (nästan iallafall) som inredningen.. låter riktigt bra och tar inte mycket plats...
Mycket bra tips...Det är inga plastbitar eller nåt som ligger å vibrerar/skramlar eller nåt?
Santa Fe 2.4 GLS Exclusive -02

19
Jag har gett upp!!
Jag orkade inte engagera mig i att bygga nåt eget...köpte en färdig låda med en 10" (lådan är på 12 liter, mindre än vad jag hade i min Peugeot 306 :D )
Lådan står i skuffen och steget ligger gömt i det stora facket.
Ljudmässigt är det kanon...precis det lilla extra jag ville ha :D
Santa Fe 2.4 GLS Exclusive -02

20
Earl skrev: ...köpte en färdig låda med en 10" (lådan är på 12 liter, mindre än vad jag hade i min Peugeot 306 :D )
Ljudmässigt är det kanon...precis det lilla extra jag ville ha :D
Låter( :roll: ) intressant... Vad var det för sort du köpte?
Skulle vara kul att få höra - kanske i slutet av april, eller... :wink: :wink: :wink: ?
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

21
Skäreläjan skrev: Låter( :roll: ) intressant... Vad var det för sort du köpte?
Skulle vara kul att få höra - kanske i slutet av april, eller... :wink: :wink: :wink: ?
Märket är GAS...bra å billigt...Köpte denna låda på BRL för 498:-
Var först på väg att köpa en aktiv låda för 2500:- innan jag såg denna juvel :D
Santa Fe 2.4 GLS Exclusive -02

22
Noen som har montert ekstern forsterker/aktiv sub til CM med original cd/radio, altsåå den som er montert fra fabrikk??
Hyundai Santa Fe-07 - Drive your way
Polar 620-04 - Litt mer av alt