tjosan skrev:PlutoOrjan skrev:Hej !
Tråkigt att fastna i dessa ärendena med verkstan!
Kan du inte dela med dig av frågorna här så vi får ta del av dom??
Du kan pröva att kontakta Ove Scott (teknikutbildare) eller Servicemarknadschef Ola Borgernäs på Hyundai Sverige AB.
// Ö
Huyndais tekniska support är en av de sämsta i Sverige. Väntar sedan ett år tillbaka på svar som de förmodligen aldrig kommer att avge, Nu förstår jag vem du är och vad du försöker försvara. Se till och fixa problemen istället för att snacka runt om hur bra det är.
När en Hyundai-anställd ger sig in och diskuterar får ni förstå vilka svar ni kommer att få.
DU verkar ju faktiskt inte ha alla indianer i kanoten!
Det räcker ju med att läsa lite inlägg som du gjort så inser man ju rätt fort vilken attityd du har...
Jag jobbar INTE på Hyundai, däremot så är jag Tekniskt Ansvarig för ett antal tjänster inom Scania sedan 16år, så jag har god insyn i fordonsindustrin, och teknik i allmänhet.
Framförallt har jag god kunskap i service, support och hur man får fram den informationen man söker.
JA, jag är en Hyundai-Nörd och det är jag stolt över.
Har haft ett 40-tal olika bilar sedan i slutet av 80-talet, och så mycket har jag lärt mig genom åren att ingen bil är fulländad. Alla bilar har modellrelaterade fel, men Hyundai tillhör de bättre tillsammans med Kia & Toyota.
Tänker inte gå in i något fånigt "battle", med en person som uppenbarligen har attitydsproblem, och tydligen helt uppenbarligen drivs av något patetisk hat mot Hyundai, och alla som har en avvikande åsikt.
Varför hänger du ens här?? Du verkar ju inte ens äga en Hyundai!?
Har man inget positivt att säga kan man lika gärna vara tyst.